Teraz jest niedziela, 28 kwietnia 2024, 02:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: PRAFA silnik żarowy
PostNapisane: niedziela, 14 kwietnia 2019, 20:46 
Offline
modelarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 18 marca 2012, 23:43
Posty: 137
Wiek: 39
Lokalizacja: Łódź
Witam
Dostałem takie cudo.
Wiem tyle co na fotkach , tzn ze jest pierścień, made in tajwan i gaznik ma regulacje LSN i HSN.
Ktos miał z tym styczność ?? Jaka to pojemność??


Załączniki:
Komentarz: Z lewej asp.25, PRAFA wyrźnie wyższa
15552710546932033979725.jpg
15552710546932033979725.jpg [ 2.9 MiB | Przeglądane 3363 razy ]
1555270645289-1216537093.jpg
1555270645289-1216537093.jpg [ 2.79 MiB | Przeglądane 3363 razy ]
1555270607079309672445.jpg
1555270607079309672445.jpg [ 2.63 MiB | Przeglądane 3363 razy ]
1555270531969181628355.jpg
1555270531969181628355.jpg [ 2.38 MiB | Przeglądane 3363 razy ]
Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PRAFA silnik żarowy
PostNapisane: poniedziałek, 15 kwietnia 2019, 08:32 
Offline
modelarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 3 stycznia 2017, 09:32
Posty: 823
Wiek: 42
Lokalizacja: Warszawa
Wygląda na re-branding silników LEO (charakterystyczna "elipsa" na korpusie):
http://www.rcuniverse.com/forum/glow-en ... these.html
https://championhobby.com/info.php?id=1 ... o-28%20ABC

Jeżeli chodzi o pojemność to występowały w rożnych - .25 .28 .40 .46 .61.
Nie napisałeś z czym porównujesz ten silnik - to by ułatwiło identyfikacje.

Najprościej ściągnąć głowicę i zmierzyć średnicę tłoka i skok.

EDIT: Teraz doczytałem komentarz do obrazka malutkim drukiem że to ASP25. Wiec pewnie .25 lub .28.

_________________
Pozdrawiam
Przemek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PRAFA silnik żarowy
PostNapisane: poniedziałek, 15 kwietnia 2019, 17:45 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 31 marca 2010, 08:00
Posty: 3701
Wiek: 74
Lokalizacja: Pabianice
Porównuje z ASP .25.
Niemal identyczne.
Różnica w żebrach chłodzących, wysokości i użebrowaniu głowicy, nadlewie na tylnym deklu (ew. nawiercenie pod króciec podciśnienia) ...
Mocowanie (czyli rozstaw śrub), długość do piasty śmigła, , kanały płuczące, etc. identyczne, czyli wzajenmie zamienne.
Różnica w wadze 15G.

_________________
Pozdrawiam
karol


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PRAFA silnik żarowy
PostNapisane: poniedziałek, 15 kwietnia 2019, 18:23 
Offline
modelarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 18 marca 2012, 23:43
Posty: 137
Wiek: 39
Lokalizacja: Łódź
PRAFA z tlumikiem waży 297g, asp 25 z tlumikiem wazy 317g. Podobne to jest do leo tyle ze leo to ABC a Prafa wyglada na pierscieniowy. Z linku wynika ze leo 25 i 28 wazy po 215g


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PRAFA silnik żarowy
PostNapisane: poniedziałek, 15 kwietnia 2019, 19:26 
Offline
modelarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 3 stycznia 2017, 09:32
Posty: 823
Wiek: 42
Lokalizacja: Warszawa
Mastur napisał(a):
PRAFA z tlumikiem waży 297g, asp 25 z tlumikiem wazy 317g. Podobne to jest do leo tyle ze leo to ABC a Prafa wyglada na pierscieniowy. Z linku wynika ze leo 25 i 28 wazy po 215g


215 g pewnie bez tłumika.
Wątpię aby silnik o tak małej pojemności był pierścieniowy. Chcesz mieć pewność zdejmij głowice i zmierz 2 wymiary.

_________________
Pozdrawiam
Przemek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PRAFA silnik żarowy
PostNapisane: wtorek, 16 kwietnia 2019, 22:34 
Offline
modelarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 18 marca 2012, 23:43
Posty: 137
Wiek: 39
Lokalizacja: Łódź
japim napisał(a):
Mastur napisał(a):
PRAFA z tlumikiem waży 297g, asp 25 z tlumikiem wazy 317g. Podobne to jest do leo tyle ze leo to ABC a Prafa wyglada na pierscieniowy. Z linku wynika ze leo 25 i 28 wazy po 215g


215 g pewnie bez tłumika.
Wątpię aby silnik o tak małej pojemności był pierścieniowy. Chcesz mieć pewność zdejmij głowice i zmierz 2 wymiary.


No dobra tylko z czystej ciekawosci go rozkreciłem i pomierzyłem, fi 18mm, skok 16mm co by wskazywało na 4ccm, tłok faktycznie nie ma pierscionka takie zludzenie powstaje gdyz jest podtoczony rowek widoczny na fotce, tuleja brąz pokryta chromem.
Zagadka rozwikłana klon klona silnika LEO, MECOA, niby wzorowane na osmax .25SF


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron

119,289,966 Wyświetlone Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL