japim napisał(a):
Czy głowica po zgaśnięciu jest bardzo gorąca?
Odpalasz ręcznie czy rozrusznikiem.
Jakie świece stosowałeś - napisałeś tylko podmieniane - ale jakie?
Czy gaśnie szybciej gdy jest na max obrotach a później gdy operujesz w połowie zakresu?
Wstępnie wygląda na przegrzany silnik. Załóż lżejsze śmigło - nie APC - tylko Master Airscrew lub Kavan.
Temp głowicy ponad 100*C chyba że ślina ma inną temp wrzenia.
Palony rozrusznikiem.
Świece A3, 8, czyli gorąca i średnia uniwersalna, silnik fabrycznie dostarczany ze świecą A3 gorąca
Nie używam innego położenia drążka niż max, nie sprawdzał na innych obrotach.
Na kavanie żółtym to nie ma ciągu, obr faktyczne większe objawy bz
Wymieniłem wężyk w zbiorniku na nowy ten do smoka, uszczelniłem nypel od ciśnienia z tłumika, uszczelniłem połączenie tłumika z cylindrem, zamocowalem igłe do wregi bo wisiała na wezykach , splunołem 3x przez lewe ramię i wyklołem producenta do 3 pokolenia wstecz niestety to też nie pomoglo. Silnik chodzi w pewnym momencie zaczyna gubić obroty i gaśnie co ciekawe w wezyku do gaźnika jest paliwo i nie pojawiają się pęcherzyki powietrza. Odpalenia bez przytkania wydechu niewykonalne, dopiero jak rzygnie z gaźnika to zaskoczy po czym potrafi zgasnąć, wykrecenie igły naprawia problem silnik dalej chodzi, po czym wkrecam igłe mieć dobre wysokie i tak udaje mu się wypalić zbiornik paliwa.
Co do gaźnika tam nie ma co rozbierać, przedmuchałem dysze w gaźniku Ala wd40 przez wężyk drożne, igłe wykrecalem już że 300 razy i przelewalem paliwem to w jedną to w drugą stronę.
Zachowuje się tak jak by paliwa nie chciał ciągnąć/ tracił ciśnienie z tlumika