EPA - ESA to właściwie w Polsce umowny podział bo modele latają na zawodach wg. tego samego regulaminu airkombat ESA i muszą zmieścić się w wadze do 400g. Czesi mają dwie klasy ale różnica w wadze ich modeli ESA i EPA to prawie 100%
Jak rozumiem masz makietowe aspiracje na warbird-a i stąd wybór EPA.
Rady kolegów warto jednak przemyśleć, jeżeli zamierzasz pojawić się na zawodach do czego szczerze namawiam.
Te małe wojownicze modele sa stworzone do latania w grupie i samotne "bujanie" się po niebie nie daje tylu emocji co skrzyżowanie tasiemek z innymi zawodnikami. W takiej wojowniczej atmosferze lepiej sprawdzają się tradycyjne ESA gdyż są trwalsze i łatwiej naprawialne a mniejsza waga na wstępie, pozwala na więcej CA którego przybywa z każdą kolizją
Jeżeli faktycznie chcesz ukryć wyposażenie to modele Marka doskonale się do tego nadają a polecany powyżej IŁ-2 M3 to zestaw z którego będziesz zadowolony. Na mojej stronie www znajdziesz sporo zdjęć z budowy i efekt finalny, zbliżony do EPA
Zestawy EPA z Cyber-fly tez świetnie latają i nie można im nic zarzucić- wyglądają rewelacyjnie, zwłaszcza w modelach samolotów o silnikach gwiazdowych, które miały pękate kadłuby.
Tylko od Ciebie jako modelarza zależy co uzyskasz z kilku prostych elementów wyciętych z pianki epp.
Zbuduj - oblataj i dołącz do zakręconych kombaciarzy
ms