Czekam z niecierpliwoscia na wrazenia z oblotu
PS. jesli chcesz odchudzac to pamietaj, ze mozesz urwac wage jeszcze na:
silnik - zaloz Xpower Energia - zysk okolo 5 gram - uwazaj bo silnik ma kopa !!!
Pakiet - do silnika co masz mozesz dac 300mAh - 180mAh nano tech tez pociagnie ale pakiet powoli zabijesz - energia niestety nie da rady z pakietami 300mAh - bydlak ciagnie 13A na 8x4.3 SF LOL
Smiglo - 8x4.3SF jest lzejsze od tego 8x4 co masz (jesli dodatkowo masz jakies starego typu to jeszcze lepiej - te nowe sa do ......)
termokurczki na pakietach i esc
wywal konektory pomiedzy silnikiem i ESC - wraz z nadmiarem kabli.
Podobnie z kablami od pakietu do ESC
Kolka - zbedna waga - zrob sobie kapcie z pianki i od spodu wklej male paski welcro - te z zabkami - po hali sie ladnie slizgaja.
Swoja droga chyba musimy pogadac aby owe kapcie dorobic tak jak w Ramielu sa ?
Odbiornik jak juz pisalem wczesniej.
Jesli chcesz sie bawic w ekstremalne odchudzanie to ten silnik co masz mozesz o 3-4 gramy odchudzic.
Skroc oske - tak aby ledwo wchodzila w lozyska - albo wymien na wegiel - nie ma obawy - magnesy utrzymaja i nie odleci rotor
Frezowanie rotora - widzialem - sam sie bawic nie bede LOL
odchudzenie mocowania silnika - pilniczek w lapke i wio
Ale to juz po oblotach jesli Ci bedzie za ciezko - powaznie mowie - te modele nie musza byc jak anorektyczne f3p.
Dla tych co naprawde musza raczej zerwac gram przez tydzien niz godzine polatac - spojrzcie na to
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1562210 Wersja z Aerodepronu - na mikrorurkach i plaskownikach weglowych 3x0.13mm (tak 0.13mm - nie pomylilem sie)
A jak latal ... napisze jak obejrzycie zdjecia