Dzięki. Z tym kątem to jest dziwna sprawa, ponieważ gdy był mniejszy co obrazuje pierwszy film , skrzydło nie chciało się napełnić i był duży problem ze startem , przy obecnym kącie lotnia leci na 1/3 gazu i czas lotu jest tak długi, że zastanawiam się mocno czy nie zamontować do niej FPV i polatać w goglach, jeszcze nie wylatałem ani razu pakietu do końca. Bardziej kierował bym się w kierunku wyważenia, bo zauważyłem że z cięższym pakietem lata o wiele lepiej , a jak lżejszy pakiet przesunę na sam nos to też lata w miarę. Problemem jest to że podczas próby szybowania (leci super) przestaje reagować na ster kierunku (wydaje mi się za mały), lecz wystarczy dodać troszkę gazu i stery wracają. Ster wysokości w zasadzie jest nie potrzebny bo wysokością doskonale steruje się gazem.
Dla ciekawych kilka danych
- rozpiętość 1700mm
- cięciwa 600mm
- długość 1100mm
- ramię 600mm
- rozpiętość stat. poziomego 500mm
- cięciwa stat. poziomego 180mm
- waga bez baterii 1480g
- waga do lotu (w zależności od pakietu) 1970-2200g (myślę że 2500-2600 też poleci)
- silnik Redox 2000/900
- śmigło 11/5.5
- regulator 40A
- pakiety 2x1500mAh 4S i 1X5000mAh 4S
- środek ciężkości 330mm od nasady skrzydła
Te filmy są z minionej soboty, tego dnia też próbowałem oblecieć górnopłata po naprawie i modyfikacji podwozia, ale źle ustawione kąty silnika mało nie doprowadziły do następnej naprawy, ale w niedzielę się udało i poniżej filmik z oblotu.
(wiem że już samolocik nie jest piękny , ale jest wdzięczny w pilotażu i dlatego go odbudowałem i przerobiłem podwozie
PS dalej lecimy gwarą